Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 30 iunie 2010

De multe ori stam si ne intrebam ce e viata?Viata care e atat de scumpa pe acest pamant.In ziua de azi toti vor bani,toti vor sa profite,toti vor sa se distreze,dar nimeni nu se gandeste ca sanatatea este mai presus de orice.Abia cand se imbolnavesc isi dau seama ca ar da orice sa fie sanatosi.Cu trecerea anilor ,lumea a inceput sa fie mai rea.Sa nu mai stie ce e aia iubire,respect si intelegere.S-au deschis multe localuri,multe cluburi ,distractia e in floare.Lumea a inceput sa fie parsiva,sa isi bata jos de persoanele cu care stau.Sa nu ii intereseze nimik ce e legat de dragoste,vor doar sex,si hai la agatat.Asa ca e foarte greu sa mai gasesti pe cineva sa te iubeasca cu adevarat si sa nu isi bata joc de tine.Chiar daca toate se schimba,dar sa nu uitam ca inima si sufletul omului ramane aceeasi,si cat de mult rau ii faci unei persoane,sufera,si plange. Alta data, un alt loc. Nimic nu e la fel fara tine.
Tu esti în inima mea, esti in visele mele.Esti pretutindeni sau aşa se pare.
Nimic nu e acelaşi lucru, nimic nu e acelaşi lucru, nimic nu e la fel fara tine.

Read Full Post »

Fetelor sa nu va dea pe spate cand baietii o dau in love you cuvinte ca sa va indragostiti voi adik noi fetele de ei….in primul rand baietii ar trebui sa fie pentru noi ca niste sosete pe care le schimbam zilnic in ziua de azi, nu mai sunt baietii de treaba toti cauta ….stiti voi ce, asha ca mai bn sfatul meu e sa nu te increzi in baieti.

Read Full Post »

Trebuie sa existe un loc in care sa mergi atunci can n’ai chef sa vezi pe nimeni,dar si un loc in care ai chef sa fii atunci cand vrei ca toata lumea sa te vada.In zilele in care ma simt frumoasa, imi place sa ma plimb.Imi pun sandalele cu toc,o camasa din in si o fusta foarte vaporoasa.Nu plec de acasa fara gentuta mea neagra si fara sa ma dau cu parfum.Parfumul ma face sa imi reamintesc cat de bine ma simt daca, din intamplare,calc stramb pe toc sau daca anumiti tipi ma fluiera mult prea insistent. De obicei cand ma simt frumoasa, afara e soare.Iar atunci imi place sa ma plimb pe un bulevard din centru.E usor inclinat si are cladiri vechi si cu aspect medieval de’o parte si alta a strazii. Sursa:Cool Girl:)

Read Full Post »